BusinessControl.be
Login Sign up

Enkele van de Business Control features

Teams

Klanten beheer

Product beheer

Offerte beheer

Factuur beheer

Contact support

Werk in teams

Door de role gebaseerde team integratie kan je per onderdeel in je bedrijf teams opstellen. Elk teams kan hun eigen klanten, producten, offertes, facturen, ... beheren. Elke gebruiker heeft eigen rechten, je kan zelf bepalen wie wat kan.

Klanten beheer

Klantenbeheren was nog nooit zo simpel als met .... Van belgische bedrijven kunnen we de beschikbare data opvragen bij het KBO. Hier door beschik je steeds over de juiste gegevens! Per klant kan je eenvoudig gewenste data toevoegen en bekijken. Via onze developers API kan je het klanten beheer eenvoudig verwerken in je eigen systemen.

Product beheer

Beheer eenvoudig je producten en voorraad. Met de workflow kan je instellen wat er moet gebeuren als een product bij uitverkocht is. Met de API kan je het product beheer eenvoudig integreren in je eigen systemen of webshop.

offertes beheren

Offertes opstellen ging nog nooit zo simpel. Door het klantenbeheer heb je steeds alle nodige data beschikbaar, dus niet meer zoeken achter de juiste gegevens. Offertes kunnen digitaal verstuurd worden, met de nodige opvolging workflows. Klanten kunnen je offerte digitaal ondertekenen, geen papier werk meer nodig!

Facturen beheer

Je facturen opstellen, versturen en opvolgen gaat super simpel. Door workflows te definieren kan je behalen hoe en wanneer klanten moeten herinnert worden aan hun onbetaald factuur. Door ons online betaal systeem worden betalingen automatisch aan het juiste factuur gekoppeld. Klanten kunnen ook meteen online betalen wat rechtstreeks zorgt voor snellere betalingen en een betere klant tevredenheid.

Workflow

Met workflows kan je behalen wanneer klanten moeten herinnert worden aan hun onbetaald factuur of wat er moet gebeuren als een product bijna out of stock is.

Support beheer
E-mail, Livechat & calls

Je klanten bellen of mailen regelmatig met vragen of klachten. Via ons klant opvolging systeem kan je gebruik maken van e-mail, livechat en call support in één omgeving. Je kan meteen de geschiedenis bekijken en de juiste informatie verschaffen aan de klant.